Een aantal leden met een e-mailadres van Microsoft (o.a. @hotmail.com, @outlook.com en @live.nl) hebben aangegeven dat zij niet al onze e-mailberichten ontvangen.

Het blijkt dat de spamfilter van Microsoft onze e-mailberichten in de ongewenste mail / spambox zet.

Je kunt dit eenvoudig oplossen door onze e-mailadressen aan de lijst met “veilige afzenders” toe te voegen.

Stappenplan:

  1. Volg het onderstaande stappenplan of zie de screenshots met rode pijlen hieronder.
  2. Ga naar https://outlook.live.com op je computer
  3. Log je in met je hotmail, live of outlook e-mailadres
  4. Klik rechtsboven in de blauwe balk op het tandwieltje
  5. Er verschijnt een instellingen menu
  6. Klik rechtsonder in op ‘Alle Outlook-instellingen weergeven
  7. Er verschijnt een nieuw venster
  8. Klik in het 1e menu (meest linker) op ‘E-mail
  9. Klik in het 2e menu op ‘Ongewenste e-mail
  10. Klik onder ‘Veilige afzenders en domeinen‘ op ‘+ Toevoegen
  11. Voer ‘info@spielehof.nl‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
  12. Voer ‘golfclub@spielehof.nl‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
  13. Voer ‘spielehof.nl‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
  14. Voer ‘noreply@golfgenius.com‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
  15. Voer ‘no-reply@chronogolf.com‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
  16. Voer ‘notifications@chronogolf.ca‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
  17. Klik onder ‘Veilige mailinglijsten‘ op ‘+ Toevoegen
  18. Voer ‘info@spielehof.nl‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
  19. Voer ‘golfclub@spielehof.nl‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
  20. Klik op ‘Opslaan
  21. U bent klaar

Indien je dit stappenplan volgt, dan zul je in het vervolg weer e-mailberichten van ons ontvangen.