Een aantal leden met een e-mailadres van Microsoft (o.a. @hotmail.com, @outlook.com en @live.nl) hebben aangegeven dat zij niet al onze e-mailberichten ontvangen.
Het blijkt dat de spamfilter van Microsoft onze e-mailberichten in de ongewenste mail / spambox zet.
Je kunt dit eenvoudig oplossen door onze e-mailadressen aan de lijst met “veilige afzenders” toe te voegen.
Stappenplan:
- Volg het onderstaande stappenplan of zie de screenshots met rode pijlen hieronder.
 - Ga naar https://outlook.live.com op je computer
 - Log je in met je hotmail, live of outlook e-mailadres
 - Klik rechtsboven in de blauwe balk op het tandwieltje
 - Er verschijnt een instellingen menu
 - Klik rechtsonder in op ‘Alle Outlook-instellingen weergeven‘
 - Er verschijnt een nieuw venster
 - Klik in het 1e menu (meest linker) op ‘E-mail‘
 - Klik in het 2e menu op ‘Ongewenste e-mail‘
 - Klik onder ‘Veilige afzenders en domeinen‘ op ‘+ Toevoegen‘
 - Voer ‘info@spielehof.nl‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
 - Voer ‘golfclub@spielehof.nl‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
 - Voer ‘spielehof.nl‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
 - Voer ‘noreply@golfgenius.com‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
 - Voer ‘no-reply@chronogolf.com‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
 - Voer ‘notifications@chronogolf.ca‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
 - Klik onder ‘Veilige mailinglijsten‘ op ‘+ Toevoegen‘
 - Voer ‘info@spielehof.nl‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
 - Voer ‘golfclub@spielehof.nl‘ in en druk op de ‘Enter‘ toets
 - Klik op ‘Opslaan‘
 - U bent klaar
 
Indien je dit stappenplan volgt, dan zul je in het vervolg weer e-mailberichten van ons ontvangen.



